HAD
 
     
  Tento dopis byl rozesílán zájemcům o spolupráci v systému MLM. Popsaná myšlenka měla výhodu v tom,
že se každý rychle vyšvihl na vyšší pozice a měl tak zajímavější bonusy za nákup mnohem rychleji, než klasickou cestou. Problém měla společnost, protože soft pro evidenci lidí v systému většinou nebyl stavěn
na takový rozsah do hloubky. Efekt pro lidi zapojené do systému HAD byl tak výrazný, že se s tím díky závisti muselo něco udělat. Proto vedení společnosti začalo dělat to, co do té doby bylo v MLM nemyslitelné – dovolilo „vykrádání“ sítě a ze struktury HAD začalo vyzobávat ty nejschopnější, které pak rozdávalo „vyvoleným“ známým.
 
     
 

V roce převelikých změn k lepšímu,
v krásném slunném měsíci říjnu,
v příjemně prožitém 5. superdni.
Vážený pane Pavlíku!

 
     
 

Srdečně Vás zdravím a dovoluji si Vás seznámit s možnostmi, které můžete využívat, projevíte-li zájem.
Jde o legální samostatnou výdělečnou činnost v rámci projektu HAD. Tato práce je vhodná i pro důchodce, ženy na MD a studenty za předpokladu nepřekročení povolených limitů pro vyplácení dávek, příspěvků a podobně. Při občasném vykonávání této činnosti není třeba živnostenské oprávnění a nepřesáhne-li výdělek z takovéto činnosti za kalendářní rok částku 10000 Kč, lze uplatnit osvobození příjmů z nahodilé činnosti a nevzniká tím ani povinnost podat daňové přiznání. Vlastníte-li již příslušný živnostenský list, pak se vůbec nemusíte obávat snadného překročení stanovených limitů a vše je tak jednodušší.

Projekt HAD je určen nejenom Vám a Vašim známým, ale zejména všem, kteří v minulosti naletěli na vymyšlené a prázdné sliby ,,bezpracných“ domácích příjmů, kteří přišli o různě a hrůzně vysoké vstupní poplatky a kteří se stali obětí všelijak zakuklených firem, stydících se za své pravé jméno. Přeji Vám klidné
a ničím nerušené čtení. Dopis je přece jen poněkud obsáhlejší, přesto Vám jej doporučuji přečíst celý najednou a zítra ještě jednou. Pak se v klidu zamyslete a zavolejte mi Vaše rozhodnutí, nebo jen Váš názor.

Projekt HAD vznikl jako reakce na všeobecně zavrhovaný systém MLM. Princip našeho hada je velice prostý, v daných podmínkách a s našimi možnostmi i velmi snadno realizovatelný, kontrolovatelný a do budoucna velmi dobře zajištěn. Přestože HAD vychází z multilevelu, principiálně popírá jeho charakteristiky.

Zapomeňte tedy na klasický multilevel s jeho doporučovanou pětkovou řadou (to znamená mít pod sebou v první linii pět lidí, kteří pod sebou také mají po pěti lidech a ti zase...). Budu předpokládat, že multilevel znáte alespoň principiálně, takže víte, že je potřeba mít pod sebou velký počet aktivních lidí. Jenže když je budete řadit podle základních principů MLM do šířky vedle sebe, konečný efekt je takový, jaký jej znáte
asi i Vy. Zprvu se možná daří, ale pak to stejně vyšumí do ztracena. Právě tuto nepříjemnou zkušenost má doposud přibližně 90% lidí ve všelijakých systémech MLM. Těchto systémů je u nás více než dost a přesto neustále vznikají nové a nové. To je také největší příčina toho, že jakákoli činnost v MLM je již dopředu rovnou zavrhována, je s největším odporem pomlouvána a zošklivována každému, kdo by se přece jen odvážil projevit zájem a v některém MLM by chtěl začít něco dělat. Z tohoto odvážlivce se stejně po určité době a ke škodě věci většinou stane zatrpklý človíček bez šance na úspěch. Já se mu ani nedivím.

Nicméně všem takto zklamaným, nevěřícím Tomášům, ale i těm několika málo šťastlivcům, kterým klasický multilevel docela funguje, může k výraznému úspěchu pomoci právě náš projekt HAD. HAD je v chodu teprve pár měsíců, ale výsledky jsou již nyní přímo úžasné! A víte proč? Všichni, naprosto všichni zapojení, mají perfektní motivaci! Zařazení každého nového človíčka až na konec jedné jediné řady pod sebe znamená velký přínos pro úplně všechny zapojené. Tím pádem nevzniká žádný okoukaný pavouk, trychtýř či pyramida. Je to HAD! K čemu by Vám bylo mít časem pět i více nefunkčních, zkoprnělých a vším znechucených řad? Proč se máte potloukat na samém chvostu desítek pavouků? Proč máte být tím věčným pěšákem bez reálné šance rychle se vypracovat na bonusovou pozici 21%? Je snad lepší mít pod sebou pět řad v křeči a mít z toho s odpuštěním ,,úplný kulový“? Nebo o kolik je pro Vás lepší plahočit se někde mezi běžnými a jakž takž snadno dosažitelnými třemi až devíti procenty s vědomím, že když hned nejste mezi prvními, prakticky máte velmi zanedbatelnou pravděpodobnost dosažení vysněné jednadvacítky? Kolik na tak nízké pozici z toho máte peněz? Kolik schopných lidí musíte pod sebou mít na dosažení šestiprocentní pozice? Dva? Deset?
Jak dlouho to vydrží dělat a mít téměř nulové provize?

Zamyslete se i Vy, jestli skutečně znáte alespoň deset lidí, kteří jsou v některém ze známých multilevelů doopravdy na nejvyšší bonusové pozici 21%. Nenechte se zmást tvrzením, že kdekdo je smaragd, supervizor, prezident a já nevím, co všechno si kdo ještě vymyslí, jen aby tím pomyslným rohlíkem opil i ostatní. Výpisy
a podobné ,,doklady“ si totiž dokáže vytisknout úplně každý, kdo se byť jen na chvíli dostane k počítači.

Vše dělají lidé a vše je v lidech. Systém MLM je v teorii sám o sobě krásná věc. Jen mít ty správné lidi!
Já tvrdím, že každý člověk je správný, jakmile si uvědomí, co chce! Dovolím si uvést dvě názorné varianty z praxe.

Varianta 1 – MLM:

Podařilo se Vám pracně sehnat pět lidí se zájmem o MLM. Co s nimi? Podle principu MLM je dáte automaticky do své první linie. Co se stane? Každý si hraje na svém písečku a snaží se lapit další. Viděl snad někdo, že by těchto pět budoucích řad mezi sebou spolupracovalo? Nikoho takového zatím neznám! Vy ano? Pokud se dá hovořit o spolupráci, tak snad jedině svisle a to ještě jednosměrně dolů. Jinak je totiž mezi nimi rivalita a jasná konkurence. Z některých se stanou doslova náhončí. Jakmile se tomuto náhončímu někdo upíše, náhončí opět začne shánět někoho jiného a ten nový človíček se o sebe musí postarat sám. Až na pár světlých výjimek to platí téměř všude. Máte tedy štěstí a pod sebou máte pět náhončích. Co se ale stane, když to nový človíček podepíše jinému náhončímu? Myslíte si, že to vazby nějak upevní? Ani náhodou, že? Zvýší se tím vzájemná nevraživost. Na druhou stranu máte možná štěstí a osobně se znáte s někým, komu MLM skutečně funguje tak, jak má. Jaký je ale poměr mezi těmi, kterým to v praxi funguje k plné spokojenosti  a mezi těmi, kterým to nejde, ikdyž obrazně stojí už i na hlavě a odstrkují se ušima? Jsou to procenta, nebo spíše promile? Jak žalostné! Navíc, když si představíte, že třeba máte pod sebou vzorových
5 + 5x5 lidí podle učebnic, jaký z toho máte profit? Vy možná už ano, ale co ti chudáci pod Vámi? Proto je jasné, že se Vám na to postupně všichni vykašlou, anebo Vám dokonce celou skupinu přetáhne jiný náhončí do úplně jiného multilevelu a Vám zbudou jen oči pro pláč. Takže zase máte příležitost na utření nosu. To je důvod, proč na MLM nadává čím dál tím více lidí. Je to škoda, nemyslíte? Jak se asi cítí ty desetitisíce a mnohdy statisíce doslova zmanipulovaných lidí u nejznámějších strašáků MLM? Nemusím ani jmenovat a
už asi víte, na koho tím narážím. Co je jim platné, že jejich výrobky jsou prvotřídní, když lidská hamižnost
vše dobré zhatí a ceny tomu pak zákonitě odpovídají?

Varianta 2 – HAD:

Zase máte pět lidí, kteří tentokrát s multilevelem už nechtějí mít nic společného, a jak se říká, ,,prodělali
na něm kalhoty“. Jen tak mimochodem, takových lidí i Vy najdete podstatně více a hlavně nesrovnatelně snadněji, než pro variantu 1. Co s nimi nyní uděláte? Vy, já i oni jsme poučeni, a tak principy MLM hodíme
za hlavu. Postupně je všechny zařadíme pod sebe do jedné jediné řady a Vy tím získáte pět linií. Co se stane? V první linii máte sice pouze jednoho človíčka, ve druhé také, ve třetí to samé a tak je to ale i ve čtvrté a v páté linii. Vtip je v tom, že tímto způsobem človíčkovi přímo pod Vámi vytvoříme rovnou čtyři linie. Človíček z druhé linie má tak rovnou tři linie a tak dále. A ejhle, co se to najednou děje? Človíček v té první linii je nadšen tím nejvýhodnějším způsobem, protože je namotivován jedním směrem jako Vy, já i ostatní a všichni tak vlastně táhneme za jeden provaz stejným směrem! Ne proti sobě, jako ve variantě 1! Když si tedy představíte, že do systému každý přivede byť jen jednoho jediného človíčka, nebo ještě lépe vzorových pět lidí, a zařadí je do jedné jediné řady pod sebe, pak máte moc hezké háďátko! Všichni zapojení před Vámi
i po Vás si řadí své človíčky do jediné společné řady, neexistuje rivalita ani vzájemná konkurence! Do stran to v hadovi nejde, protože had nemá nožičky jako pavouk a rivalita směrem vzhůru? Proč? Vždyť všichni, kteří jsou nad Vámi, dávají své nové človíčky do společné řady, tedy logicky i pod Vás! Tím pod Vás ,,nastrkají“ tolik dalších človíčků, o kolika se Vám doposud ani nezdálo! Tutéž službičku určitě s nadšením uděláte i Vy těm pod Vámi, takže i Vy svého nového človíčka logicky dáte pod sebe, a to až na konec řady hada. Stejně tak to dělám i já. Mám-li nového človíčka, šup s ním až na konec! Tím pomohu úplně všem mezi mnou a tímto posledním! A jakou reakci to vyvolá? Ještě větší chuť všech k zapojení někoho dalšího! Tím se nejen Vy dostáváte do pohybu a najednou fofrem letíte vzhůru! Všichni mají chuť ke spolupráci a jsou nadšení skutečnými výsledky!

Nejspíš uznáte, že to již není multilevel. Je to HAD!!! Hodně Aktivních Distributorů! Proč najednou distributorů? Vraťme se k variantě 1. V ní se plahočí pár utrmácených, kteří mají vidiny, že na ně jednou bude pracovat jejich struktura. Jenže kde nic, tu nic! A když náhodou ano, pak je to skutečně jen jednou.
Jak dlouho jim to asi vydrží? A v té nepřátelské atmosféře by měli ještě něco prodávat? Cha cha cha! Tomu už snad nevěříte ani Vy?!? Je to pod jejich ,,úroveň“! A že nakupují pro vlastní potřebu? Za co? Kde na to ti chudáci mají brát? Registraci mají za jeden až tři a půl tisíce korun, budu-li se pohybovat při zemi. Tento poplatek může být i nižší, pak je ale většinou spojen s povinným prvním nákupem v určité hodnotě. Tím ten oblouzněný dostane takovou ťafku hned ze začátku, že se ocitne v šoku a pak není schopen reálného uvažování. Každý jej bulíkuje tím, že si jednou vydělá, bude diamant a kdo ví, co ještě. V této blažené zaslepenosti do toho vrazí téměř všechny své peníze, aby nakoupil pro vlastní potřebu. Co myslíte Vy? Nakupuje, nebo jen nakoupí? Je pravda, že firmy působící na trhu déle než tři roky, mají skutečně kvalitní zboží. Jinak by už zákonitě zkrachovaly. Nejsou-li jejich produkty tak kvalitní, pak se musí zabývat i vymýváním mozků a s těmi určitě ani Vy nechcete nic mít. Je-li tedy v nabídce byť kvalitní, avšak dražší spotřební zboží, vydrží tomu človíčkovi neúměrně dlouho. Je to jak kvalitou, tak samozřejmě i vysokou cenou. Podvědomě si to pak každý šetří na ,,lepší“ příležitost. Asi mi dáte za pravdu, že v dnešní náročné době těch ,,lepších“ příležitostí mnoho není. Možná na Vás budu nepříjemný, ale kdy naposledy byla u Vás osobně ,,lepší“ příležitost, jako je například rodinná návštěva divadla, muzikálu, rodinný oběd, nebo večeře v opravdu dobré restauraci a podobně? O celorodinné dovolené u moře byť jen pod stanem ani nemluvě.
Je smutné, že čím dál, tím víc zejména mladých rodin, musí doslova šetřit i na obyčejný výlet do ZOO.

Takže tenhle oblouzněný človíček si pro svoji potřebu nakoupí. A co dál? Na další zboží si tím nevydělá, nebo jednou, a to kdo ví, jestli vůbec. Jak má potom plnit stanovený plán? On by třeba plnil, ale nemá za co!
A takových zoufalých lidiček jsou ,,mraky“. Stačí se rozhlédnout! Když tlak vzrůstajících problémů probudí tohoto človíčka z jeho blažené zaslepenosti, co se stane a jak to nese? Nevím, jak Vy, ale já jsem si to zažil
se vším všudy. Je to moc bolestivé procitnutí! Napadlo mě to srovnat s kocovinou, ale při ní strašně bolí hlava a možná i břicho. Tohle probuzení ze zaslepenosti je daleko horší! To bolí ,,pouze“ u srdíčka...

Naproti tomu u varianty 2 se děje něco absolutně odlišného a vysvětlujícího, proč se najednou dá hovořit
o již zmiňovaných Hodně Aktivních Distributorech. Jak asi víte z jiných MLM, k výpočtu provizí a meziprovizí dochází jednoduše tím, že se k vlastnímu obratu přičte obrat celé struktury. Podle bonusové tabulky se tak zařadíte do příslušného procentního pásma. a tyto provize jsou u MLM v podstatě jediným motivačním prvkem. Jste-li doposud aktivní v nějakém MLM, hrozí Vám snad v následujících šesti měsících, aby Vaše dosavadní příjmy vzrostly díky zmiňované vzájemné nevraživosti alespoň o průměrnou výplatu v naší republice (12063Kč)? A jak jsou na tom ti pod Vámi? Kdy a za jakou cenu toho dosáhnou človíčci třeba pět linií pod Vámi? Dovolím si hádat, že takové navýšení provizí během tak krátké doby ve Vašem případném systému MLM asi nenastane. Obnáší to hodně dřiny, času, úsilí i peněz. Jste-li ve Vašem MLM na běžných třech až devíti procentech, jak Vás motivuje těch pár set korun s tím, že ti pod Vámi mají ještě méně, nebo nejspíš vůbec nic? Jak dlouho jim to nadšení vydrží, je-li ještě nějaké? Takže jsme opět zapadli do bláta varianty 1. Ze začátku sice jistý nárůst existuje, ale pak také dochází k propadu. Jak je tato vlna silná a zda nárůst bude přecejen trvalý, záleží především na kvalitě, užitku a na cenové dostupnosti nabízených produktů.

Co je to tak lákavého ve variantě 2? V tom našem hadovi? Zde jsou v současnosti zatím jen řádově desítky, ale v krátké době to již budou stovky lidiček v jedné jediné řadě za sebou. Ještě váháte?

Dále se v našem případě jedná čistě o nákupní systém. Dejme tomu, že si pro vlastní potřebu koupíte třeba jen jeden výrobek, který je ze zásady hada kvalitní, přináší užitek a je cenově snadno dostupný. Už začínáte tušit, jak ohromná síla se zde hromadí? To není jako v klasickém MLM, kde Vás mnohdy doslova nutí k nákupům předražených, či jinak neprodejných věcí, a kde nejvíc peněz za to zůstává pouze špičkám sítě.
Při tom již tři až pět linií pod nimi nemá z provizí skoro nikdo vůbec nic. V hadovi však provize protékají celým jeho tělem, takže se na každého, kdo si něco koupí, spravedlivě dostane. Kdo v hadovi nic nedělá, nedostane ani korunu! Naproti tomu ten, kdo začne i více nakupovat a sem tam něco prodá, má za svoji práci velmi dobře zaplaceno!

Díky hadovi se rychle vyšvihnete na vysoké bonusové pozice, které klasickým způsobem dosáhne skutečně jen pár jedinců, majících pod sebou v mnoha řadách třeba 10000 vzájemně nevraživých človíčků. Tučnou provizi pak v MLM slízne jen těch pár lidí na špici a pod nimi bývá pusto a hlad. Navíc se v klidu mohou věnovat dalším multilevelům a přetahovat tak celé sítě z jednoho MLM do druhého, aby tučné provize opět zůstaly pouze jim a ne Vám! Jistě několik takových multilevelových turistů znáte i Vy. Někdo tento poměrně rozšířený jev výstižně označil pojmem multilevelová prostituce. Jak jsem již podotkl, u našeho hada všechny peníze probíhají celým jeho tělem a každý tak dostane za svoji práci přesně tolik, o kolik se sám zasloužil. Znamená to tedy, že když do hada vstoupíte a vůbec nic si nekoupíte, Jste třeba na pozici 21%, ale nemáte z toho ani korunu. V klasickém MLM by se Vám ani na tuto pozici nepodařilo v reálné době dostat a Vaše příjmy by tak stejně byly podle varianty 1. Ale když si v hadovi koupíte cokoli pro sebe, nebo pro Vaše okolí, stane se právě to, co je v MLM výsadou pouze pro pár špiček. Uvedu konkrétní příklad. V MLM i v hadovi se vše přepočítává na body. Za nákup našeho jednoho konkrétního výrobku s nákupní cenou 101 korun máte 72 bodů. Budete-li na pozici 21%, dostanete meziprovizi za takovýto mininákup ve výši 15 korun. Prodáte-li tento výrobek za zákaznickou cenu 126 korun, vyděláte dalších 25 korun. Takže za jeden Váš stokorunový nákup máte zisk již 40 korun! Ve své podstatě máte i na zboží pro vlastní potřebu dodatečnou slevu 15% z nákupních cen ve formě meziprovize! To tedy znamená obchodní zisk 40%! Ještě zajímavější je situace, když se díky tvorbě hada dostanete na přelom bonusových pozic a HAD pod Vámi je těsně pod spodní hranicí pro uznání vyššího bonusu. Pak dostáváte, jako jednu jedinou hadovo prémii navíc, meziprovizi ve výši tří procent z celkového obratu hada pod Vámi. Například na přelomu mezi šesti- a devítiprocentní pozicí tato prémie činí téměř 1100 korun pro Vás a v případě přelomu mezi osmnácti a jedenadvaceti procenty to dělá již 9000 korun pro Vás!!! K tomu může stačit i Váš jeden stokorunový nákup!

V tomto okamžiku zřejmě také chcete vědět, co má HAD za skvělé, kvalitní a cenově snadno přístupné produkty. Had vychází ze základů MLM ve World klubu a přebírá tak i jeho špičkový sortiment. V nabídce máme kosmetické a regenerační výrobky, ekologické čistící a prací prostředky, to vše od předních amerických, anglických a španělských výrobců, zejména od firem Lander a Codina. Přestože dnešní trh je podobným sortimentem doslova přeplněn, úspěšně se prosazujeme právě vysokou kvalitou za rozumnou cenu, kvalitním distribučním a zákaznickým servisem a v současné době i projektem HAD.

Pro Vaši představu o naší široké nabídce uvedu například pleťová mléka s obsahem 325 ml za 57 korun, pleťové krémy 125 g za 54 korun, výhodná rodinná balení tělových mlék 1 litr za 93 korun, ústní vody 700 ml za 94 korun, toaletní vody s prodlouženým efektem v provedení roll-on za 79 korun a v provedení spray za 119 korun (to vše samozřejmě včetně DPH, cla, atestací, atd.), celou řadu vlasové kosmetiky, dále dekorativní kosmetiku, speciální účinné přípravky na artrózu, osteoporózu, poúrazové stavy, pohmožděniny, akné a další. Pro hospodyňky a úklidové firmy máme naprosto unikátní urychlovače úklidových prací a mnoho dalších osvědčených výrobků v cenách okolo jednoho sta korun pro spotřebitele.Naprosto každý si vybere. Nevěříte? Co Vám brání v nezávazném seznámení se s našimi výrobky? Myslím si, že nic.

Je možné, že již s některými našimi výrobky zkušenosti máte a já věřím, že tyto Vaše zkušenosti s nimi jsou ty nejlepší. Pokud všechny naše výrobky ještě neznáte, rád Vás s nimi seznámím pomocí našeho katalogu, který Vám mohu zdarma na Vaše vyžádání zaslat.

Až si tento dopis v klidu pročtete po druhé, bude záležet čistě jen na Vašem rozhodnutí. Dovolím si uvést několik eventualit, které pravděpodobně nastanou:

1 - Nezaujme-li moje nabídka Vás osobně, může zaujmout někoho více nespokojeného z Vašeho okolí a já Vám budu vděčný za to, že tento dopis předáte dál. Je-li Váš nezájem způsoben pochybnostmi o serióznosti mé, nebo projektu HAD, pak Vás mohu ujistit o absenci špatných úmyslů pouze tím, že jsem ve funkci ředitele Distribučního centra Kladno, odkud zásobuji všechny naše členy v okruhu přibližně jednoho sta kilometrů a bezplatnou zásilkovou službou pokrývám celou republiku. Již z této funkce a z důležitosti našeho centra si nemohu a ani nesmím dovolit nějaké přehmaty, či dokonce podrazy. Dále ze své funkce zajišťuji řádné registrace nových členů a odpovídám za jejich správnost. Není proto v mém zájmu vystavovat se zbytečnému riziku nějakým vedlejším úmyslem mým, ani někoho jiného! Navíc veškeré potřebné zázemí pro úspěch celého projektu HAD mám již vybudováno, takže ve Vaší cestě vzhůru nic nepřekáží! Je-li ale Váš nezájem způsoben tím, že si s projektem HAD nevyděláte slušné peníze, pak by mne docela zajímalo, čemu říkáte slušné peníze. Chcete-li bez námahy 100000 korun měsíčně, pak Vás projekt HAD zákonitě musí zklamat. Přesto i já Vám mohu navěšet bulíky na nos a slibovat podobné nesmyslné výmysly, jako to dělají někteří ostatní. Máte-li tedy zájem o podobné nesmysly, rád Vám za patřičnou cifru zprostředkuji život za peníze druhých. Je to v oboru holič – tunelář a jak víte, tato oblast byla, je a díky legislativě bude i nadále velice lukrativní. Ale to již s projektem HAD nemá nic společného. Snad jen to, že HAD sbírá zejména znechucené oběti náhončích a holičů, a pomáhá právě těmto podvedeným.

2 - Zaujme-li Vás náš sortiment jen z pohledu spotřebitele, rád Vám pošlu vybrané zboží, nebo mám-li ve Vašem okolí některého z mých kolegů, pak Vám může představit naše výrobky on osobně. Tento zákaznický servis máte zdarma již od jednoho jediného Vámi objednaného libovolného výrobku.

3 - Zaujme-li Vás uvedený sortiment natolik, že se rozhodnete používat převážně naše výrobky, můžete se stát naším registrovaným odběratelem a tím získáte okamžité slevy až 25%, takže nakupujete za velkoobchodní ceny. K tomu získáváte doplňkové slevy ve formě již zmiňovaných bonusů dalších 3 až 15%, dohromady až 40%! Registrace odběratele je shodná s registrací aktivního člena a je popsána dále.

4 - Zalíbí-li se Vám náš projekt HAD, nebo sortiment natolik, že se rozhodnete do této činnosti aktivně zapojit, stačí mi Vaše rozhodnutí zavolat a vše potřebné pro Vaši registraci zařídím já.

5 - Již Jste v našem World klubu. V tomto jediném případě mi je líto, že HAD neexistoval dříve a já Vás do něj nemohl zapojit.. Ani v této eventualitě však pro Vás není nic ztraceno! Naše nabídka bezplatného distribučního servisu platí i pro Vás. Náš HAD nechce nikoho uštknout, ani uškrtit a ze zásady se drží pravidel pro fair play! To se týká především podmínek pro opakovanou registraci již dříve registrovaného člena našeho klubu. Chcete-li být i v tomto případě v našem hadovi, pak za nutného předpokladu dodržení všech klubových pravidel máte hned několik možností, jak se seberealizovat v našem hadovi. V této chvíli záleží především na Vaší rozhodnosti, HAD je pro všechny, ale na nikoho nečeká!

Nevím sice, jak se rozhodnete, přesto Vám rovnou navrhuji spolupráci v našem hadovi. Z počátku se vůbec neobávejte o to, zda na tuto aktivitu budete mít čas. Nikdo po Vás na rozdíl od ostatních nepožaduje okamžité úsilí. Obrazně řečeno HAD je výtah stále jedoucí vzhůru. Buď do něj nastoupíte a necháte se vyvézt na vrchol, nebo budete stát mimo a povezou se jiní. Aktivitu můžete nenásilně vyvíjet až za jízdy, až se Vám to bude hodit  a jen za předpokladu, že budete chtít. Je logické, že čím aktivnější budete i Vy, tím rychleji se povezete a tím rychleji ujedete i těm váhavým, kterým se do hada momentálně nechce.

Co se týká zavrhovaného stylu přímého prodeje, ještě dávno před otevřením Distribučního centra zde na Kladně, jsem shromažďoval kontakty na potenciální zájemce o naše zboží prakticky z celé republiky, které postupně rozdávám a v současné době jich mám ještě pár v archivu. Budete-li mít zájem a v archivu budu mít kontakt na někoho z Vašeho okolí, rád Vám jej předám. Kdybych měl všechny obsluhovat sám, musel bych se rozkouskovat. Takže ani Vám nehrozí žádný vtíravý podomní prodej! Prodává se tak pouze tam, kde nás už předem chtějí a vědí o nás! Jak jsem již uvedl, je pro mne mnohem efektivnější tyto kontakty rozdělit mezi ty členy, kteří o to projeví zájem. Pak se také těmto aktivním členům náš HAD odmění ještě bohatěji!

Co je tedy zapotřebí k zapojení se do našeho hada? Stačí jediné - zaregistrovat se centrálně v kladenském Distribučním centru osobně, nebo poštou. Jedině tak obdržíte naší praktickou registrační soupravu.V ní získáte všechny základní a částečně i doplňující informace. Všechny Vaše ostatní dotazy Vám rád zodpovím já. V této soupravě dostanete především katalogy, ceníky, příbalové letáky k výrobkům, firemní barevný zpravodaj, manuál na vysoké profesionální úrovni, vzorník laků na nehty, a podobně. Tato registrační souprava má nepochybně vysokou informační hodnotu pro každého, kdo to s námi myslí vážně. A jak se říká – co nic nestojí, za nic nestojí. Proto i tato souprava není bezcenná, ale přesto je stejně jako náš sortiment přístupná pro každého a činí pouze 152 korun. Tento poplatek je jednorázový a pro podnikatele plně nákladovou položkou. Dále v sobě zahrnuje automatizované zpracování dat a s ním spojený informační servis, jako je roční poštovné na rozesílání nových firemních zpravodajů, ve kterých se dočtete vše o aktuálních i připravovaných akcích, novinkách a vůbec o všem, co se u naší firmy děje. Jak vidíte, naše registrace na rozdíl od ostatních multilevelových a podobných firem nestojí žádné tisíce a ani není vázána na povinný první nákup, takže Vaše celková investice do našeho hada je doslova směšná v porovnání s tím, co Vám zde nabízím a jaké ohromné možnosti čekají na Vaše využití! A aby Vaše vstupní investice byla zcela nulová, můžete mi zavolat a já Vám řeknu, co dál. Využijete toho? Fakt to stojí za to!

Těším se na Váš názor a na Vaši odpověď na některém z našich telefonních čísel. Můžete mi zavolat nejlépe právě teď hned a bez bídunosného otálení na naše infolinky. Můžete i faxovat na speciální zlevněné faxové číslo. Nečekejte, až se náhodou ozve někdo z nás. Zájem je v poslední době tak ohromný, že aby jsme tento nápor zvládali bez větších prodlev, plně se věnujeme pouze těm, kteří se ozvou sami! Oni totiž chtějí skutečně pracovat, nebo využít příležitost a nečekají, co jim kdo dál naservíruje. A co Vy?

S velkou úctou a s upřímným pozdravem Vám mnoho zdaru, radosti a štěstí ve Vaší práci i v životě přeje


HAD