Zásady úspěšného partnera PSM
 
     
  Toto jsou interní rady pro nováčky v systému PSM. Celý systém připomíná letadlo, nebo rovnou raketoplán. Po zaplacení 24 000,- Kč (s postupem doby se tento vstupní „garanční“ poplatek zvýšil až na 38 000,- ), šlo přímému zprostředkovateli 12 000,- a zbytek se dělil na vyšší pozice a společnost. Vše se „maskovalo“ množstevní slevou na nákup různých výrobků z nabídkového katalogu. Pro průběžnou motivaci se pořádaly pravidelné víkendové semináře, kterým se výstižně říkávalo „semenáře“. Z tohoto označení je jasné, co se tam převážně dělo.  
     
 

Toto jsou interní rady pro nováčky v systému PSM. Celý systém připomíná letadlo, nebo rovnou raketoplán. Po zaplacení 24 000,- Kč (s postupem doby se tento vstupní „garanční“ poplatek zvýšil až na 38 000,-), šlo přímému zprostředkovateli 12 000,- a zbytek se dělil na vyšší pozice a společnost. Vše se „maskovalo“ množstevní slevou na nákup různých výrobků z nabídkového katalogu. Pro průběžnou motivaci se pořádaly pravidelné víkendové semináře, kterým se výstižně říkávalo „semenáře“. Z tohoto označení je jasné, co se tam převážně dělo.

Products Services Marketing

"Naší snahou bylo najít uzrálou a přesto zcela novou obchodní myšlenku, tu pak přeměnit v solidní podnikatelskou činnost, kterou bychom mohli nabídnout něco, co není srovnatelné s dosud žádným marketingovým konceptem na našem trhu. Tato forma činnosti by měla v dnešní době finanční nespokojenosti nabídnout řešení pro ty, kteří jsou připraveni něco ve svém životě změnit."

 

Když myslíš, žes poražen, pak je to tak,
když myslíš, že nelze, pak to jistě vzdáš,
když vyhrál bys rád, však myslíš, že nejde to,
pak svého vítězství nikdy se nedočkáš.

Když myslíš, že prohraješ, prohrál jsi již,
a teprve v životě objevíš snad,
že úspěch se počíná vůlí jej chtít,
stav mysli tu největší roli má hrát.

Když myslíš, žes předstižen, pak je to tak,
jen na to teď mysli, jak co nejvýš jít,
ze všeho nejdřív sám v sebe uvěř,
pak můžeš vždy s jistotou zvítězit.

Ne vždycky se v bojích osvědčil,
kdo silnější nebo snad rychlejší byl,
však dříve či později vyhraje ten,
kdo mysl svou o vítězství přesvědčil!

 

Zásady úspěšného obchodního partnera

Udělali jste první důležitý krok, po kterém musí následovat ještě mnohé další. Rozhodli jste se pro samostatné myšlení a podnikání, chcete si vytvořit v krátké době samostatnou a pevnou základnu v současné diskutabilní hospodářské situaci.

Zahájili jste spolupráci s naší firmou. Pro některé z vás to znamenalo teprve nyní si založit vlastní podnik a teď již záleží jen na vašem rozhodnutí, jak vážně tuto věc budete brát, kolik času investujete, do jaké míry
se o vše budete starat a konečně jak velké a ziskové vaše podnikání bude. Zda by to měla být možnost vedlejšího výdělku, nebo to bude odrazový můstek ke splnění i těch vašich nejtajnějších přání, to rozhodnete svým výkonem vy sami.

Začali jste spolupracovat s určitým cílem, s určitou konkrétní myšlenkou. Stanovte si svůj nový vyšší cíl! Chtějte například dům, auto, oddlužit se, cestování, přesnou částku, kterou chcete vydělat, peníze na studie
a kolik, ... . Každý má jiný cíl - někdo materiální, někdo duchovní. Je jen na vás, co si přejete. Hlavně si něco přejte! Člověk bez cíle je jako člověk bez ducha. Cíl dává člověku naplnění, energii, víru a především touhu tento cíl dosáhnout! Následujte jej s houževnatostí podnikatele, myslete dennodenně a po celou dobu na tento cíl, na jedinečnost tohoto podnikání a jaké možnosti vám a vašim přátelům může tato činnost nabízet. Uvědomte si, prosím, že to pro spoustu lidí znamená pozitivní životní změnu! Pomoc v jejich finanční situaci! Směr, naději, seberealizaci... Přečtěte si knihu Myšlením k bohatství od Napoleona Hilla - hodně lidem pomohla a já věřím, že pomůže i vám. A to nejenom k bohatství materiálnímu! "Mysl nemá hranic - kromě těch, kterým sami věříme." Chudoba i bohatství pocházejí ze stejného zdroje, z myšlení.

Patříte k lidem, kteří poznali skvělou příležitost a pravděpodobně nejlepší návod ke splnění všech svých přání! Jestliže věříte ve svůj úspěch a jste-li připraveni investovat přinejmenším 1-2krát týdně svůj čas tomuto úspěchu, jste-li ochotni učit se analyzovat chyby, které možná budete muset řešit tak, aby se už po druhé neopakovaly, potom budete lepší a lepší a poznáte, že úspěch je něco, co si můžete naplánovat, abyste postupně dosáhli svého cíle! Poznáte příjemné pocity z dosažení úspěchu poctivou cestou, být úspěšným podnikatelem a nabídnout tuto možnost i jiným osobám. Je milé, když vám přijdou poděkovat lidé za možnosti, které jste jim nabídli právě vy!

Cesta k úspěchu se skládá ze "stavebních kamenů", které na sebe stavíte. Člověk se musí znovu "posadit do školní lavice" a učit se, učit se, učit se! Také vám to něco připomíná? Že jste to už někde slyšeli? Teď máte doopravdy jedinečnou příležitost řídit se tím v pravém slova smyslu!

Není žádná ostuda dělat chyby, nikdo z nás není dokonalý, ale nedělejte stejné chyby dvakrát!

Na informačním večeru (prezentaci) jste se dozvěděli, že vaším prvním úkolem, vaší první prací u naší firmy, je pozvat někoho z okruhu vašich známých právě na takovouto prezentaci. I takto zdánlivě jednoduchý úkol <br />v sobě může skrývat různá úskalí. Pokusím se vám předat naše zkušenosti s touto činností, abychom předešli zbytečným chybám a vaše práce byla co nejúspěšnější.

Základním předpokladem každého pozvání a vašeho úspěchu musí být to, že s tímto pozváním spojíte pozitivní pocit. Musíte si být jisti v tom, že dáváte člověku konečně šanci, na kterou už dlouho čekal! Cílem úspěšného pozvání je to, že na informační večer - prezentaci přijde osoba zvědavá a tím pádem rozhodnutá věnovat přednášce co největší pozornost!

Sestavte si vlastní jmenný seznam, se kterým budete pracovat. Vřele vám jej doporučuji! Zde uveďte každého, na koho si vzpomenete a neustále jej doplňujte! Umožněte všem svým známým seznámit se s naší myšlenkou, ale rozhodnutí stát se partnerem nechte na nich! Poznamenejte si i ty, o kterých víte, že skutečně nemají počáteční investici - vždyť právě oni potřebují peníze nejvíc a mají tak daleko větší motivaci si investici sehnat, být mezi těmi nejúspěšnějšími a díky vám si mohou změnit svoji nezáviděníhodnou životní situaci!

Je logické, že za svůj dosavadní život každý známe stovky lidí a že sestavení takového seznamu nějakou dobu trvá. Proto si neustále vzpomínejte na další kontakty a jakmile si na někoho vzpomenete, ihned si jej poznamenejte! Je to váš nehmotný kapitál, mající nedozírnou cenu! I když vám v ostatních případech nedoporučuji dopředu uvažovat a rozhodovat za jiné, pouze u sestavení jmenného seznamu vám poskytnu výjimku. Tato "výjimka" spočívá v rozčlenění vašeho seznamu na několik skupin. Zde vám nyní uvedu jedno z možných rozdělení:

- !!! - jasný favorit. Je to ten, o kom jste přesvědčeni, že obchodním partnerem bude a povede si velice dobře.

- !!? - favorit. Je to ten, o kom se domníváte, že to pro něj není žádný problém a že se mu bude určitě dařit.

- !?? - střelec. Zde uveďte toho, o kom sice máte určité pochybnosti, ale přesto víte, že je to pro něj taková šance, že takřka nedokáže odmítnout. S vaší pomocí bude úspěšný.

- ??? - váhavý střelec. Je to ten, o kterém si myslíte, že než se k něčemu rozhoupe, jeho šance zmizí z dosahu. Z toho důvodu se domníváte, že se hned tak partnerem nestane a až se jím stane, budete muset vynaložit velké úsilí společně s referenty, aby se mu také dařilo. Za to jste koneckonců dostali tučnou provizi a nyní se od vás očekává všestranná pomoc k další vaší provizi za záměnu. Na rovinu si řekněme, že když máte díky vašemu výkonu a takovému nerozhodnému jedinci celkovou provizi 24.000 korun (12.000 za partnera a 12.000 za jeho záměnu) , je to pro vás nejen velký úspěch, ale i vaše určitá "předplacená povinnost" věnovat se mu i nadále, protože jedině tak se mu bude dařit. Uvědomte si, že vy jste pro něj nenahraditelní i nadále! Bez vaší následné pomoci může být silně znechucen z toho, že "zase někomu skočil na špek". Pokud se vámi zprostředkovaným partnerům přestanete věnovat proto, že z nich už žádnou provizi mít nebudete, je to vaše vizitka a určitě počítejte s tím, že se vám to vrátí tak nevhodně, až vás to srazí! Nepodceňujte to! Tato skupina vašich známých bude pravděpodobně nejproblematičtější a pro vás nejnáročnější, ale prací s nimi se vlastně zdokonalujete a vaše autorita roste také díky vašemu smyslu pro zodpovědnost. S touto skupinou ale budete mít na druhou stranu nejlepší spolupráci, protože oni chtějí a hlavně vás potřebují. Práce s ostatními skupinami se pro vás brzy stane fádní - u výše uvedených skupin vámi pozvaný přijde, vyslechne a stane se partnerem, - u dále jmenovaných skupin vás případný úspěch potěší, nebo se potvrdí správnost vašeho odhadu. V žádném případě na tuto obtížnou práci nejste sami - máte přeci svého zprostředkovatele, bývalého šéfa, referenta a vzdělávací programy naší společnosti!

- ??x - spící střelec. Do této skupiny uveďte toho, kdo ve vás budí dojem, že se pro to nehodí a že by asi ani nebyl úspěšný, i kdyby jste se na hlavu stavěli. Třeba jej zrovna probudíte a když jej ihned natočíte tím správným směrem, aby vás nezastřelil, bude mít raketový nástup.

- ?xx - "Tomáš Pytlík". Ten nikdy nikomu nevěřil a není důvod, proč by měl věřit zrovna vám. Vše vidí černě a o všem negativně hovoří. Na všem hledá něco, proč by to nemuselo jít. Alibista. Negativním výplodům své fantazie věří natolik, že pokud na to nejste připraveni, může vás snadno uvést do rozpaků a jestliže vás samotné dokonce zvyklá, strhne vás k sobě, do toho obrazného bahna zakalené mysli a ještě se po vás triumfálně projde! On si totiž myslí, že je nej nej nej, ve skutečnosti je však vzorovým "negoušem", takovým životu nebezpečným nositelem depresí - je to "kříženec" nevěřícího Tomáše a brouka Pytlíka. Proto sem uveďte toho, kdo vás už někdy odmítl, nebo o kom si myslíte, že do toho určitě nepůjde, ať už to bude ospravedlňovat čímkoli. Na druhou stranu "x" v označení této skupiny znamená velkou neznámou! Pozor - ta je zde dvakrát! To znamená, že nabídka partnerství pro něj může být tak velkým kladným impulzem, že vám jeho úspěch při tvorbě týmů může doslova vyrazit dech!

Samozřejmě záleží na vás, jak si tyto skupiny rozčleníte, pojmenujete a kolik jich budete mít. Po tomto rozdělení a za neustálého doplňování vašeho seznamu vám dále doporučuji několik osvědčených kroků. Vím, že byste zřejmě nejraději ihned začali s oslovením prvních dvou skupin. Jestliže ale chcete mít úspěšnost zaručenou a co nejvyšší, tak s tím zatím počkejte!!! Proč? Je to prozatím pouze vaše doměnka, že se právě oni stanou obchodními partnery! Proto vám doporučuji otestovat si váš odhad tím nejjednodušším a nejvíce účinným způsobem - začněte z druhé strany. Oslovte proto nejdříve dvě poslední skupiny. U těchto dvou posledních skupin se stejně domníváte, že úspěšnost bude nulová, takže nemáte co zkazit, ani o co přijít. Jedině tak získáte potřebnou praxi, kterou zúročíte později. Při tomto postupu tedy získáte vlastní cenné zkušenosti, které jiným postupem získáte velice draze. Vždyť dopředu odhadujete, že se oni partnery nestanou, takže si jejich odmítnutím doopravdy potvrdíte správnost vašeho odhadu, čímž si jej cvičíte k daleko větší přesnosti! Navíc - a to je velice příjemné zjištění - v případě, že se ve svém odhadu spletete a váš známý se přesto stane partnerem, je tato vaše chyba v úsudku odměněna velice zajímavou částkou,
která každého potěší o to víc, že přišla z míst, kde ji nikdo nečekal! Jak jsem již uvedl, tímto se vlastně učíte schopnosti přesného odhadu. Za svoji chybu neplatíte, ale máte zaplaceno! Vidíte sami, že při tomto postupu vyhráváte vždy a ještě si tím "nacvičíte" účinné oslovení a pozvání beze strachu z neúspěchu! Zkrátka a dobře - u těchto dvou posledních skupin sice příliš provizí nezískáte, ale pro začátek vaší úspěšné činnosti je nejdůležitější v krátkém časovém období získat co nejvíce sebejistoty a spolupracovat s ostatními úspěšnými na svém vlastním odborném růstu. Díky takto nenáročně a poměrně rychle získané sebejistotě můžete brzy začít bezproblémově kontaktovat ostatní skupiny vašeho jmenného seznamu. A ty první dvě skupiny již skutečně máte jisté!

Problém současného člověka je ohlížení se na názory jiných a na to, co dělá druhý, aby sám "nevybočoval
z řady" a neupoutal tak na sebe pozornost - zakořeněný zvyk z dřívějšího politického systému. Jenže každý člověk je sám sebou a proto by se měl řídit vlastním cítěním a přesvědčením! Kdo myslí sám za sebe a umí
se rozhodovat, má otevřené dveře k úspěchu!
Je více než pravděpodobné, že ve vašem okolí znáte někoho, kdo také nechce "vybočovat z řady". Takový člověk vám pak může "radit" z pozice všeznalce - jak se dočtete v oddíle "Když váš zájemce váhá - musím
se ještě zeptat..."

Čím se vyznačuje úspěšný člověk:
1. Rozhodností - vítězství nad váhavostí a strachem z neúspěchu.
2. Vytrvalostí - Baťa mnohokrát zkrachoval, ale od neúspěšných lidí se lišil tím, že dokázal vstát a znovu jít podnikat, až se díky své vytrvalosti stal milionářem.
3. Věří si - věří svým snům, cílům, umí věřit ve své schopnosti a ve svůj úspěch.
4. Má touhu - tu hnací sílu, která dokáže zázraky, má touhu změnit svůj život k lepšímu, protože to chce!
5. Umí pozitivně myslet - na všem špatném umí najít i to dobré a povznese to nad to negativní. A že toho negativního je všude okolo nás hodně, se můžete přesvědčit sami. Takovým odstrašujícím příkladem negativismu je televize. Z ní se například dozvíte, že se včera na dálnici staly tři tragické nehody, že televizní štáb tam byl pomalu ještě dřív, než k tomu došlo a proto vám naservírují otřesné autentické záběry. Tečka. Ale není tam už ani zmínka o tom, že tam předtím projelo bezpečně a bez nehody skoro 40 000 aut. Na televizi mne v poslední době nejvíce fascinovala upoutávka na horor, která běžela ihned po titulcích pořadu pro děti. Proč to zde uvádím - televize je dnes v drtivé většině domácností jediným zdrojem "zábavy". Proto pravidelného diváka většinou pozitivní myšlení stojí velkou námahu.

Práce u naší firmy má 4 fáze:
1. Pozvání osoby na prezentaci.
2. Práce při a po prezentaci.
3. Podpis smlouvy a platba garančního poplatku.
4. Práce v týmu.

1. Pozvání osoby na prezentaci.
Vzbudit zájem! Pozvaná osoba musí být zvědavá o co jde, musí chtít vědět. Nadšení pro věc je nakažlivé. Důležitá je sebedůvěra. Když budete věřit tomu co děláte, sami sobě a svým schopnostem, okolí to na vás pozná. Forma pozvání bude pravděpodobně pokaždé jiná v závislosti na individualitě zájemce. Samotné pozvání je velmi důležité! Je zapotřebí vzbudit pouze zvědavost a podat co nejméně informací. Čím méně, tím lépe, protože lidská zvědavost způsobí spousty otázek, na které ze začátku nemusíte znát odpověď. Uznejte sami, že tento koncept ještě nemusíte znát do hloubky - to je potřeba prohloubit na semináři. A co se může stát, když se sami pustíte do vysvětlování? Můžete svého známého ztratit a to je velká škoda - nejen pro vaši peněženku, ale především pro něj to mohla být jeho životní šance!

Zahájení rozhovoru například: "Podnikám ve zcela novém konceptu, potřebuji několik spolehlivých kolegů. Měl bys zájem o zvýšení svých příjmů?", "Pracuji teď pro firmu, která umožňuje vydělat peníze nenáročnou formou podnikání. Co ty, neměl bys také zájem?", "Dostal jsem na vás vynikající doporučení, máme novou myšlenku, potřebujeme schopné lidi, kteří se dokáží prosadit a vy jste přesně ten, kdo nám může šéfovat.", "Nevíš o někom, kdo je schopný a podnikavý? Mám pro něj velmi zajímavou nabídku ... (u této otázky se většina lidí začne ptát ve stylu "A nemohl bych to být já?", protože každý, kdo si věří, sám sebe považuje za schopného)." V žádném případě se sami nepouštějte do rozsáhlejších diskusí!

Zvát vždy na konkrétní termín (datum, hodina), přesvědčit se, že si zájemce termín poznamenal. Požádat, aby dal vědět, kdyby se něco změnilo a on nemohl přijít, abyste případně mohli pozvat místo něj někoho jiného - váš čas je od nynějška velmi cenný!

Rozhodně nesdělovat výši investice! Kdybyste to vy sami věděli dopředu, zřejmě byste asi vůbec nepřišli. Váš zájemce si totiž může říct "Já tolik peněz nemám, co bych tam tedy dělal?" - vžijte se do toho! Když už vám otázku "Kolik?" položí, odpovězte s klidným hlasem například: "To záleží jen na tobě. Ze svého nemusíš investovat ani korunu. Podívej, je to pro tebe skvělá šance, vím to!", "Dnes je potřeba do každého podnikání investovat čas, úsilí i peníze, ale nikdo tě nemůže nutit investovat tam, kam nechceš. Navíc tady ze svého nemusíš investovat ani korunu." Tím otázku sice nezodpovíte, ale ve skutečnosti uklidníte zájemce v tom,
že když nebude chtít, tak nemusí vůbec nic. Samozřejmě že je ve vašem zájmu, aby on sám chtěl, ikdyž o tom teď ještě neví. Proto jej přeci zvete na prezentaci! Po odražení nežádoucí otázky změňte téma třeba tím, že rovnou budete chtít domluvit termín.

Pokud zvaný nerozhoduje o financích sám, je zapotřebí pozvat i jeho partnera (manželku, manžela, společníka,...)

Povzbudit, ocenit, polichotit, ale nepodlézat! Například: "Já si myslím, že ty bys byl úspěšný v každém podnikání", "Budíš ve mně dojem, že jsi tak schopný, že pro tebe by nebyl žádný problém být dobrým šéfem v naší firmě.", nebo "S vašimi zkušenostmi a kontakty byste byl u naší firmy určitě jedním z nejlepších šéfů."

Pozvěte všechny, kteří jsou zapojeni v multilevelovém marketingu.

Například: "Byl mi představen nový koncept, který není MLM, je dynamický a mnohem progresivnější, takže jsem neodolal a začal v něm pracovat. Myslím si, že tato možnost je natolik atraktivní a originální,
že by sis to měl poslechnout."

Pamatujte si, že nejúčinnější pozvání je po telefonu. Začněte s osobami, se kterými se setkáváte méně často nebo nepravidelně. Představte si, že kolega, který s vámi sedí v kanceláři, se jistě nespokojí jen se stručným pozváním a bude se snažit získat od vás po celý zbytek pracovní doby co nejvíce podrobností, které jednak ještě na 100% neznáte, ale které se má dovědět až na prezentaci. Nepříjemná představa, že? Vyhýbejte se ze začátku takovým situacím - vím, co vám radím!

Jak správně odpovědět na otázku typu "O co jde?", "Co je to zač" a podobně? Na tyto otázky odpovězte tak, aby se ve vámi osloveném probudila skutečná zvědavost, nikoli nedůvěra a pochyby! V žádném případě se nepouštějte do vysvětlování! Když podlehnete, proděláte! Nedopusťte, aby si vámi oslovený na základě vašich odpovědí sám vytvořil jakousi představu o tom, co se má dozvědět až na prezentaci!

Když někdo o něčem vůbec nic neví a přesto si na to vytvoří vlastní názor, díky jemuž pozvání odmítne, pak je na 80% chyba ve vás! Přesto to nevzdávejte a zjistěte, co jste udělali špatně! Ano, je to těžké a hlavně zodpovědné vůči vaší peněžence! Jedině tréninkem a praxí dokážete pozvat kohokoli! Místo váhavé odpovědi na tuto otázku je nejlepší vůbec neodpovídat - pokud najednou začnete zadrhávat, automaticky vyvoláte nedůvěru! Proto se vždy na každé jednání připravte, zvýšíte si tím efektivitu. Jako určité vodítko, nikoli jako definici, uvedu příklad vyčerpávající odpovědi a podáte-li ji svými slovy a nejlépe na několik částí, zaujme většinu oslovených: "Jde o realizaci originálního podnikatelského záměru v oblasti obchodu a služeb. Ačkoli se jedná také o obchodně zprostředkovatelskou činnost, tak to nemá nic společného s MLM, pyramidálním systémem, dealerstvím a distribucí, nejde o žádnou kosmetiku, vysavače, hrnce, čistící koncentráty a ani o žádné přípravky na hubnutí. Jde zkrátka o přesně specifikovaný podnikatelský záměr, který se vyznačuje týmovou spoluprací a díky licenčním ujednáním tato oblast nemá žádnou konkurenci. Díky tomu se zde dá velmi efektivně podnikat s rychlým finančním růstem, který je stabilní právě díky bezkonkurenčnímu prostředí. Dalším podstatným kladem je neexistence řídících struktur, tudíž se s nikým
o své vydělané peníze nedělíte a všechny peníze, o které se zasloužíte, zůstávají tím pádem celé pouze vám. Vzhledem k vašemu zájmu vám doporučuji plně využít vašeho práva na stoprocentní informace, kterých je zde opravdu mnoho a proto pro vás bude nejvýhodnější, když se vám podaří vymezit si jednu až dvě hodiny na naši firemní prezentaci, kde se pro vás nezávazně dozvíte zcela konkrétní a tím i zajímavější podrobnosti v klidu a najednou. Můžete ještě dnes večer, nebo až zítra?" Samozřejmě termín prezentace musíte uvést správný a nejlépe dva nejbližší.

Jak jsme si již uvedli, před prezentací nikomu nic nevysvětlujte, nikoho s ničím neseznamujte. Před prezentací můžete sdělit vlastní pozitivní dojmy. Pojmy ale nechte na obchodního zástupce! V žádném případě se nepouštějte do přesvědčování! Neproste nikoho, aby přišel na prezentaci. Kdo tvrdí, že nemá čas, je někým řízen, ovládán, nebo dokonce využíván a je tudíž nesamostatný a neschopný se vzepřít svému vykořisťovateli. Navíc kdo nemá čas na vydělávání peněz, ten je přece vůbec nepotřebuje! Tato nabídka je sice pro všechny, ale ne každý se stane obchodním partnerem. Toto si uvědomte zejména ve chvíli, kdy nemáte jmenný seznam a oslovujete bez rozmyslu kdekoho a díky tomu na vás přijdou chmury nebo dokonce deprese kvůli vaší domnělé neúspěšnosti, když jste zatím oslovili jen pár známých a ještě pořád nic. Záměrně uvádím domnělé neúspěšnosti, protože si toto myslíte pouze vy! Podívejte se kolem sebe a učte se od úspěšných vytrvalosti a systematické práci! Jen a jen oni vás mohou dovést k úspěchu! V tomto případě se okamžitě spojte se svým šéfem nebo s referentem a nechte si poradit!

I když nemáte nikoho pozvaného, zajděte si na prezentaci a vnímejte tamní atmosféru. Nejenom že si osvěžíte paměť, ale získáte další motivaci a zcela jistě vás napadnou další kontakty a možnosti. Nepodceňujte to! Věřte mi.

Může vám být podivné, proč dopředu nemáte poskytovat žádné bližší informace. Je to zcela prosté. Každá informace má své místo a čas, kdy je při prezentaci uvedena. Vzhledem k určité posloupnosti zapadá do kontextu a společně s ostatními informacemi vytváří zcela jasnou představu. Umíte si představit, že by vám někdo řekl jen půl slova z celého souvětí? Věřili byste mu? Porozuměli byste takto "popsanému" geniálnímu nápadu? Vy asi ne, ale váš případný zájemce určitě ne!

Protože lidská mysl je založena na obrazech, každý člověk si díky vrozené obrazotvornosti vytváří představy a iluze, které se v paměti udrží velice dlouho. Neumožněte nikomu, aby si začal vytvářet vlastní představu na základě kusých informací vytržených z kontextu! V okamžiku, kdy se prořeknete, začne obrazotvornost vytvářet cosi zamlženého a neurčitého. Zedník by řekl paskvil nebo ruina. Vžijte se do tohoto zedníka, který musí tuto ruinu přestavět! Tím zedníkem je v našem případě obchodní zástupce. Jistě sami dobře víte, že nejlépe se staví na čisté louce. Neztěžujte tedy práci obchodnímu zástupci a umožněte mu tím, aby právě vám mohl vydělat statisíce! Bez nadsázky!

Jak jsem již uvedl, nikoho nepřemlouvejte, neproste. Vy jste nositeli nových a prakticky netušených možností, vy máte co dát ostatním! Co vám mohou dát ostatní? Někteří na vás budou přenášet své problémy, budou vás odrazovat a v mnoha případech se vám mohou i vysmívat. Mají na to vůbec právo? Když jim to umožníte, tak ano! Oni totiž vidí vás a vaši snahu zlepšit si životní situaci, což kontrastuje s jejich vlastním postojem a proto vás budou chtít stáhnout zpět na to "bezpečné dno", do toho obrazného bláta, ze kterého se snažíte dostat. Nedejte na ně!

Když už podlehnete a začnete sami vysvětlovat, pamatujte si, že tím snižujete pravděpodobnost své úspěšnosti! Jestliže jste už začali, ať to prosím vás není na ulici nebo dokonce v hospodě!

Při domlouvání termínu schůzky se v žádném případě nespokojte s alibistickým příslibem typu "Možná přijdu. Uvidím, jak na tom budu s časem. Já se ti ještě ozvu." Pozor - je to mnohdy pouze zastírací manévr, kdy vám vlastně nepřímo sděluje, že na 99% nepřijde!

Na prezentaci nezvěte větší počet osob najednou. Optimální počet jsou dva až tři vámi pozvaní na jeden termín. Můžete jich pozvat samozřejmě více, ale ještě než tak učiníte, vžijte se do situace, kdy sedíte s početnější skupinou vašich známých u stolu. Dejme tomu, že takových skupinek je v salonku více a než se k vám dostane obchodní zástupce nebo váš šéf, může uběhnout i deset minut, po které musíte váš stůl zabavit. Dejme tomu,že jednomu z vašich známých není jasný nějaký detail. Co myslíte, že nastane? Zatímco tomu jednomu vy budete vysvětlovat detail, který je ostatním jasný, otázky ostatních budou prozatím nezodpovězeny a oni se začnou nudit. Uvědomte si, že jejich nevyslovená a tím i nezodpovězená otázka může být pro jejich vlastní obrazotvornost spouštěcím impulsem, takže si na ni odpoví sami. Tím se vám úžasným tempem ztrácí vaše provize v nedohlednu... Ten, kdo si takto odpověděl, většinou řekne "Hele, já se ti ozvu." a zvedne se, že odejde. Tím spustí pomyslnou lavinu, protože toho využijí i ostatní. Dovysvětlit cokoli těmto odcházejícím je velmi těžké. Proto si to neztěžujte a držte se doporučení zkušenějších.

Nyní si pro přehled rozdělíme funkce a činnosti u naší společnosti, důležité pro týmovou spolupráci:

Začátečník může ihned po uzavření smlouvy (tj. po úhradě garančního poplatku) pozvat další zájemce na prezentaci, dále se může zúčastnit právě probíhající ankety - inzerovat, ovlivnit nabídku příští ankety a objednávat. Od tohoto okamžiku může plně využívat všech výhod obchodního partnerství. Každému začátečníkovi doporučuji využít svého šéfa nebo přímo referenta ke konzultaci prvních kroků a v první řadě zúčastnit se našeho semináře!

Úkolem šéfa je kontaktovat svého nového začátečníka a koordinovat společný postup. Navštěvuje společně se začátečníkem prezentace a pomáhá mu ve zodpovídání otázek nových zájemců. Provádí určitou reklamu i vlastním příkladem.

 

2. Práce při a po prezentaci.
Je více než vhodné pozvat své zájemce o čtvrthodinku dříve a tento čas do zahájení přednášky vyplnit společenskou konverzací, navázat se zájemcem bližší kontakt a má-li špatnou náladu, nějak jej rozptýlit. Případný opožděný příchod pak není nijak rušivý a hlavně mu nic neuteče. Žádné naznačování toho, co bude následovat! Pokud je to možné, představte osobně referenta ještě před přednáškou. Zájemce by měl vnímat referenta jako vašeho dobrého přítele.

Během přednášky je nutno udržet klid a pozornost, pokud má zájemce dotazy a připomínky, ať si udělá poznámky a uplatní je až po skončení výkladu. Za tímto účelem vám doporučuji nosit s sebou malý poznámkový bloček s tužkou a půjčovat jej - ne každý si přinese svůj. Není možné během výkladu skákat referentovi do řeči, povídat si nebo něco svému zájemci vysvětlovat. Rušíte tím své okolí - vám by to určitě také nebylo příjemné. Během přednášky nespěte, nezývejte, buďte čilí a poslouchejte! Jste vzorem pro svého budoucího začátečníka!

Po skončení přednášky udržte své zájemce na místě! Nikam s nimi neodcházejte! Musíte vystupovat a působit naprosto přesvědčivě o tom, že jste se skutečně rozhodli pro dosažení úspěchu v PSM! Buďte upřímně nadšeni! Nadšení je nakažlivé.

Připravte se předem na všechny otázky, které může zájemce vznést. Nejlepším důkazem úspěchu jsou vaše gratulační dopisy. Pokud jste obchodním partnerem teprve krátce, požádejte o provedení tohoto dokončovacího rozhovoru svého šéfa nebo referenta! Zavolejte, mávněte, každý vám rád přispěchá na pomoc. Pokud se zrovna věnují jiným zájemcům, v klidu můžete představit anketu a udržet tak pozornost a zájem až do chvíle, než se k vám dostanou. Vytrvejte - doma vašemu známému otázky nikdo nezodpoví!

Nejčastější dotazy a připomínky:

- "Jakou mám záruku, že neprodělám?"

Uvědomte si, že se celou dobu bavíme o samostatném soukromém podnikání. V soukromém podnikání neexistuje nikdy stoprocentní jistota výdělku. Vždy je zde určité podnikatelské riziko - riziko podnikání. Ale na rozdíl od podnikatelů, kteří investují statisíce či miliony, ať vypůjčené nebo své, na to, aby mohli vydělávat částky srovnatelné s naší nabídkou, je u naší firmy garanční poplatek v porovnání s možnostmi výdělku vlastně zanedbatelný.

Zde si uvědomte význam hesla "V jednotě je síla". Co je těžko dosažitelné pro jednotlivce, bývá hračkou pro skupinu. To platí zejména u naší firmy. Zde si můžete vydělat ještě více, než při statisícových investicích u jednotlivce. U skupiny ale dojde navíc k rozmělnění, či rozložení nákladů mezi všechny partnery, čímž je investice pro každého zúčastněného velmi příznivá. Spolu s náklady se ale rozmělní i případné podnikatelské riziko, takže se dostáváme k pravému významu hesla "V jednotě je síla". Nikoli v jednotlivosti! Je ekonomicky lepší být v organizované skupině, než být neorganizovaný jedinec!

Další zárukou a velkou výhodou je, že i když náš partner nikoho nezprostředkuje a dokonce se ani nebude věnovat prodeji zboží, může svoji investici zhodnocovat nákupem levných produktů pro vlastní potřebu, využitím slev poskytovaných ostatními partnery v anketě, využitím úvěru, zhodnocováním svých vkladů za velmi výhodných podmínek, a tak dále.

- "Jak firma nakládá s rozdílem mezi garančním poplatkem a provizí?"

Tento rozdíl je využit na: DPH, automatizované zpracování dat, informační servis, provize referentů, sestavení a tisk anket, platy zaměstnanců, ostatní režijní a nákladové položky, zisk firmy, ... Jak je vidět, není toho málo, co se z toho rozdílu musí pokrýt.

- "Co je vlastně smyslem a cílem tohoto podnikání?"

Cílem je vybudovat obchodně-spotřebitelskou základnu a distribuční síť složenou z podnikatelských subjektů. Vysoké provize vyplácené při jejím budování a náš unikátní koncept by měly být stimulem pro rychlé dosažení dostatečného množství spolupracovníků, potřebného pro zahájení druhé etapy naší činnosti - komerčního využití celé partnerské základny. V této etapě bude naše firma zprostředkovávat jednorázové dodávky zboží převážně spotřebního charakteru (elektronika, domácí spotřebiče, automobily,...).
- "Co když se mi nepodaří zprostředkovat žádného dalšího partnera?"

Na tuto otázku jsme již částečně odpověděli. I v případě, že nikoho nezprostředkujete, máte právo využít všech výhod nabízených naší firmou. To znamená, že máte možnost nejen nakupovat se slevou všechny námi nabízené produkty pro vlastní potřebu, ale samozřejmě je také prodávat, dále můžete využít úvěrové a vkladové služby, inzerci a další možnosti s tímto související.

Toto bylo několik nejčastěji se vyskytujících otázek. Další okruh otázek se týká upřesnění některých informací z prezentace, např. záměny v týmech a podobně. Je dobré, když si všechny pro vás problematické otázky, které dostáváte od svých zájemců, poznamenáte a společně s vaším šéfem nebo referentem na ně najdete nejlepší odpověď.

Na závěr rozhovoru, kdy váš zájemce již nemá další dotazy a vše pro tuto chvíli pochopil, zavdejte příčinu
k opakovanému kontaktu: "Všechny otázky, které tě v souvislosti s tímto podnikáním do zítřka ještě napadnou, napiš a hned zítra si o nich promluvíme." Tímto si vytvoříte prostor pro případný druhý pokus
o uzavření smlouvy. Při závěrečném rozhovoru položte takovéto otázky: "Máš po dnešním setkání a odpovědích na tvé otázky ještě nějaký důvod proč nezahájit naší spolupráci?", "Už víš, co uděláš s první provizí?", "Jaký je tvůj cíl? Zde máš šanci si ho splnit!"... Nikdy se neptejte: "Tak co? Bereš to?" a podobně!

Od samého počátku předpokládejte, že s námi chce zájemce pracovat a podle toho se k němu chovejte! Zdůrazněte výhody rychlého jednání a zahájení práce!

3. Podpis smlouvy a platba garančního poplatku.

Smlouvu je možné podepsat pouze na prezentaci, případně po dohodě s referentem i mimo prezentaci. Smlouvu může zájemce sepsat pouze s referentem, nikdo jiný smlouvy nemá!
Největší chybou je nechat zájemci příliš mnoho času. Může se totiž stát, že jeho prvotní nadšení a motivace
k práci v jeho každodenním rytmu ochabne a zvítězí pohodlnost a tendence raději nic ve svém způsobu života neměnit. Je to pro něj přeci tak snadné! Tak proč by se měl namáhat a brát na sebe zodpovědnost za sebe? Nedovolte mu, aby své líné já poslechl! Pro úspěšné uzavření obchodního případu je přímo nutností svého zájemce kontaktovat nejlépe do 24, nejpozději do 48 hodin!!! První 2 dny po prezentaci je úspěšnost realizace 70%, třetí den máte úspěšnost pouze 4%! Proč mít úspěšnost jen 4%, když můžu mít 70%? Vy nechcete nového začátečníka? Tak se nestyďte a jděte za ním! Jak jsem již několikrát uvedl, je to vaše zodpovědnost vůči vaší peněžence!

Při dotažení obchodu se dělá nejvíce chyb. Lidé se bojí dojít osobně nebo alespoň zavolat svým zájemcům hned druhý den. To je ale to nejdůležitější! Za čerstva tento obchod dotáhnout do konce!
Lidská psychika je složitá. První den po přednášce si člověk pamatuje pouze 30% informací, druhý den už jen 7%. Jak se má rozhodovat třetí den, když si pamatuje pouze kolik má zaplatit? Motivace se přirozeně ztrácí a s časem je potřeba ji obnovovat! Hned druhý den ať už telefonem nebo ještě lépe osobně znovu zopakovat co to pro něj znamená, výhody a užitek, který mu to přinese a připomenout mu jeho sny a přání!

Povzbuďte zájemcovu odvahu a rozhodnost. Hodně lidí se bojí investovat po všech těch skandálech, které se u nás zveřejnily. Je potřeba utvrdit ho v jeho rozhodnutí a zkrátit mu utrpení nerozhodnosti na minimum a co nejrychleji! Zajděte s ním do banky a složte spolu peníze na účet. Uvidíte, jak se mu uleví, že to má za sebou! To je to nejtěžší pro každého. Nadarmo se neříká, že první krok je nejtěžší. Je to přirozené - úbytek informací, nerozhodnost a strach z následků rozhodnutí. Pokud jste si to osobně neprožili třeba ve svém případě, pak si to představte. Pokud máte strach dosledovat svého začátečníka, poproste svého referenta a hlavně - neodkládejte to! Už víte, že třetí den je úspěšnost pouhá 4%!

Možná máte strach kvůli tomu, aby si váš zájemce nemyslel, že naléháte, že potřebujete peníze z provize, že ... Mějte odvahu a překousněte to! To je ta jediná cesta k úspěchu a vy přece úspěšní být chcete, ne? Máte na to - udělejte to! Uvidíte, jak na sebe budete hrdí, že jste ten strach v sobě konečně překonali! Rozdíl
v počtu pozvaných a dosledovaných známých u úspěšného člověka, který tento bod zvládá, je 10:8! Kdežto
u neúspěšného, který má strach, je 10:2 a horší. Možná budete chtít úspěšnost 100% (10:10). Ano, proč ne? Ale jsou i tací, kteří s námi spolupracovat nechtějí nebo vážně nemohou. Chcete snad i přesto tyto lidi "udělat" obchodními partnery? Stůj co stůj? Já věřím, že ne! Rozhodnutí stát se partnerem musí vyjít ze zájemce, nikoli z nás! My mu můžeme pomoci zlikvidovat nerozhodnost a váhání, ale nemůžeme rozhodovat
v tak zásadních věcech za něj! Ke které z těchto tří skupin chcete patřit vy???

Na tomto místě vám chci připomenout, že se jedná o seriozní podnikání a proto k tomu také seriozně přistupujte. Nejsme přeci žádní náhončí ani lovci lidí! Jaká by asi byla budoucnost firmy, kdyby se z nás stala "smečka bezohledných kšeftmanů", kteří se snaží za každou cenu urvat co se dá? Jistě že ne lákavá. Když zde použijeme Zlaté pravidlo, vyjde nám, že budeme-li mít respekt a úctu k ostatním, budeme mít respekt a úctu ostatních. V našem obchodě jsou všichni srdečně zváni, ale nikdo, pokud nechce, nemusí zůstat. Když někdo nebude chtít, musí jednoznačně říct "Já nechci"! Toto rozhodnutí berte v tuto chvíli jako definitivní. Za půl roku svůj postoj může změnit a být i úspěšnějším než vy!

Dnes je do drobného podnikání zapotřebí minimálně 200.000 Kč, aby člověk nemusel být závislý ještě na příjmech ze zaměstnání. Oproti takové částce si 24.000 korun dokáže zajistit i student. Třeba tím, že si půjčí od několika svých známých menší částky.

Na závěr tohoto bloku uvedu i nevýhodu obchodního partnerství, kterou je dobré mít na zřeteli. Touto více než obrovskou nevýhodou našeho obchodu je fakt, že člověk, který se stal partnerem, investoval tak velice málo, že přestat v započaté činnosti, je pro něj až nebezpečně snadné! Právě tato skutečnost kontrastuje s jinými podnikateli, kteří pro stejné výdělky udělají nesrovnatelně více - vezmou na sebe veškerá rizika, investují statisícové či dokonce milionové částky a doslova dřou dnem i nocí. Proč? Jakmile udělají takový krok vpřed, couvnout již nelze, protože přestat je velice, převelice těžké! Když to "zabalí", nejen že o vše přijdou, ale mnohdy jim hrozí i soud, někdy dokonce i kriminál a s tím absolutní konec všem dosavadním nadějím a ideálům! A právě tato hrozná představa je pro ně tím nejsilnějším motorem, který žene vpřed všechny ty, kteří mají obrovské úvěry a tím pádem skutečnou zodpovědnost za sebe a své skutky.
Uvedená nevýhoda se z jiného pohledu stává obrovskou výhodou. Jak vidíte, záleží na úhlu pohledu a na schopnosti podívat se na věc očima těch druhých, pochopit je a umožnit i jim pohled "z druhé strany".

Jak nenásilně uzavřít obchod

Zde uvedu zásadu čtyř ANO:

1 - "I pouhých 12 000,- za měsíc je nadprůměrný příjem. Chtěl by sis přivydělat takovéhle a ještě zajímavější peníze?" ANO
2 - "Jsi ochoten za tento výdělek pracovat 3 hodiny týdně?" ANO
3 - "Můžeš mi slíbit, že se po zahájení práce budeš spolu se mnou snažit co nejdříve a co nejvíce svoji investici zhodnotit?" ANO
4 - "Troufáš si s mou pomocí a pomocí firmy pozvat týdně jednu osobu, aby došlo k podpisu alespoň jedné smlouvy za měsíc?" ANO

Na tyto čtyři otázky je snadné odpovědět. Samozřejmě si můžete vytvořit své otázky, ale základem je jednoduchost a jednoznačnost odpovědi. Bude-li na některou z nich záporná odpověď, přímo se zeptejte proč.

Když váš zájemce váhá

Jak říkám: "Kdo chce, hledá způsoby a nachází řešení. Kdo nechce, hledá důvody a nachází výmluvy."

Postup při překonávání námitky je tento:

- vyslechnout (nechat vypovídat a poslouchat, co je jádrem)
- pochopit a dát to najevo (musí poznat, že mu rozumíte)
- námitku zpracovat (patřičně na ni odpovědět, dát příklad)
- položit kontrolní otázku (zda to správně pochopil)

Nyní uvedu několik odpovědí, kterými se váš pozvaný chce vyhnout rozhodnutí. Také vám uvedu možnost, jak byste měli reagovat. Berte to prosím pro tuto chvíli pouze informativně, tato problematika je probírána
na seminářích, které vám srdečně doporučuji!

- "Musím si to ještě rozmyslet."
"Jasně, chápu tě, takovou investici si musí každý rozmyslet. Už čtyřikrát jsi mi řekl ano, takže co si vlastně chceš rozmyslet? Jestli vydělávat takovéhle strašidelné peníze? A konečně změnit svůj život k lepšímu?"

- "Musím se ještě zeptat a poradit s... - manželkou, sousedem, kolegou,..."
"Koho informovanějšího se chceš ptát? Když se ti rozbije auto, požádáš o radu pekaře nebo automechanika? Zcela určitě půjdeš za odborníkem. To platí i u nás! Zeptej se radši těch, kteří u naší firmy dosáhli úspěchu, než někoho z ulice, který o našem konceptu nemá ani tušení. Téměř každý, kdo tento obchod nezná, nechce ze sebe udělat hlupáka a proto bude vystupovat jako největší chytrolín (vzpomeň si na brouka Pytlíka!) a pro jistotu se tě bude snažit odradit, aby vypadal jako zachránce a nejchytřejší člověk na světě!"

- "Neznám lidi, kteří jsou ochotni investovat 24 000 korun."
"Ty neznáš lidi, kteří jsou ve finanční tísni a rychle potřebují peníze? Ty neznáš nikoho, kdo si chce lépe vybavit byt a přitom ušetřit? Ve tvém okolí nikdo nepotřebuje auto? Ty opravdu neznáš nikoho, kdo si chce vydělat a něco ve svém životě změnit k lepšímu? Podnikatelé musí kvůli takovým výdělkům investovat statisíce. Co je proti tomu 24.000?"

- "Je to letadlo."
"Já ti asi nerozumím. Co je to podle tebe letadlo?" Nechte ho to vysvětlit - hodně lidí vůbec neví co to je, pletou si princip a používají to jako zastrašovadlo. Nechte jej toto vysvětlit až do konce, nejlépe ať vám to i nakreslí a pak se ho přímo zeptejte, kde a v čem vidí dvoučlenný partnerský tým. Tím vlastně on sám příjde na to, že náš koncept je naprosto jiný. Pro vaši informaci - letadlo je tvorba mnohaúrovňové struktury jako u MLM, ale bez prodejní části, což je v ČR nezákonné. Navíc jen v naší republice na principech MLM pracují stovky firem! My ne, my máme pouze dvoučlenný tým a máme na to exkluzivitu!

- "Nemám peníze."
"To nevadí! Jestli chceš, vymyslíme jak je sehnat. Dnes jsou schopni si takovouto malou investici sehnat i studenti. Já také neměl, ale bylo pro mě velice důležité, abych si je co nejdříve sehnal a mohl pomoci i svým známým, aby i oni se dostali z finančních problémů. A už vůbec jsem nechtěl čekat, až mi mé známé zkontaktuje někdo jiný. Já jsem chtěl být ten, kdo jim dá tuto životní šanci - i tobě!"

- "Nemám čas."
"Ty nemáš čas vydělávat takovéhle zajímavé částky? Já tedy ano! Investice času je zde 3 hodiny týdně a to si přeci najdeš i při tvém shonu - ono vydělávat si navíc takové částky není zas tak špatné, ne?"

- "Tolik si přeci v životě nemohu vydělat. Nevěřím tomu!"
"Chápu tvé obavy. Jsou zde opravdu velké příjmy. Podívej se okolo sebe. Každý kromě poslanců a několika vedoucích pracovníků má horko-těžko průměrný plat, který je, jak asi víš, 11200,-. Já se vůbec nedivím, že si ani oni nedokáží představit, že by někdy skutečně brali tolik, jako jsi sám viděl u nás. Vždyť už jen za jednu jedinou uzavřenou smlouvu máš víc než průměrný měsíční plat!"

- "To nemůže fungovat."
"Já rozumím tvým obavám. A tvé zaměstnání funguje? Kolik hodin tam strávíš? Je to 180 hodin měsíčně, viď? No a teď si představ, že u nás bys pracoval také tak. Jedna prezentace trvá zhruba hodinu a s pozváním a následnou podporou záměny (za což máš další provizi za záměnu) tímto strávíš dohromady zhruba 3 hodiny. To máš teoreticky přímých 60 obchodních případů (a nepřímých také 60) za jeden měsíc při činnosti na plný úvazek. Nebudeme ale počítat s takovouto aktivitou a budeme se držet při zemi. Dejme tomu, že dopoledne ani odpoledne pracovat nebudeš. To znamená, že na prezentace budeš chodit pouze večer. Tomu odpovídá přibližně jedna třetina z času, který bys jinak potřeboval v klasickém zaměstnání. Ber to třeba jako vedlejšák. Za tuto dobu se tedy budeš moci věnovat jedné třetině ze šedesáti, to je dvaceti pozvaným na prezentace v jednom měsíci. Rozumíš mi? (Zde si nechte potvrdit, že porozuměl tomu, jak jste se k těm dvaceti dostali.) A teď mi rozumně řekni, když si myslíš, že to nefunguje, proč by z těch dvaceti zájemců neměl být ani jeden tvým partnerem?" Teď mlčte a nechte ho vypovídat se! Tím, že mu nevezmete slovo, bude muset dál vysvětlovat jak to myslel a nakonec mu dojde, že se v tom motá a že celá jeho obava je nesmyslná! Tato uvedená technika uzavírání obchodu má velký efekt, ale je zapotřebí dodržet řadu pravidel, bez nichž se může otočit proti vám. Proto ji zde uvádím pouze pro ilustraci.
Když si s námitkou nevíte rady, zavolejte referenta! Nic si nevymýšlejte a nepřekrucujte - může se vám to vymstít!

4. Práce v týmu.
Po obdržení gratulačního dopisu (při záměně partnerů v týmu) se jménem nového partnera doporučuji nečekat, až se vám sám ozve, ale být prvním, aktivnějším. Zatelefonujte mu a sejděte se, dejte mu na jevo, že jste připraveni spolupracovat!

Mějte na vědomí, že tento člověk je čerstvě motivován a plný elánu. Využijte toho a snažte se dosáhnout, aby váš nový partner přivedl své zájemce na prezentaci v co nejbližším termínu. Přijďte na tuto prezentaci také, pomozte mu se zpracováním námitek a dotažením obchodu. Budete-li dobrým šéfem, dojde vám k další záměně a budete mít další provizi již na svém kontě třeba už za týden! Nespoléhejte se na náhodu! Díky náhodě si nevyděláte - musíte pro to alespoň něco udělat!
POZOR! Přemíra elánu může být někdy na škodu, proto úkolem šéfa je též brzdit a korigovat, aby se začátečník vyhnul zbytečným chybám z horlivosti.

Pozvěte své začátečníky na náš dvoudenní seminář! Nejdůležitějším krokem je už na začátku se vyvarovat chyb, které se probírají na semináři. Zde se vy i vaši začátečníci dozví více o firmě, více poznáte náš koncept do hloubky a hlavně se vám o 100% zkvalitní a zrychlí spolupráce při tvorbě týmů a záměnách v nich. Zde se setkáte s ostatními aktivními partnery, můžete zde čerpat z jejich zkušeností a z jejich nadšení.

Kdo chce být úspěšný, jezdí na semináře, kdo nechce, ten se téměř vždy plácá v neúspěchu.

Seminář je každý druhý víkend, začíná v sobotu ve 1400 a končí v neděli v 1630. Přednášky jsou pro partnery zdarma, hradíte pouze 700,- Kč na pokrytí ubytování v hotelu, jídla (večeře, snídaně, oběd), občerstvení (minerálka, káva, šampaňské) a vybavení hotelu (bazén, sauna, fitness - pokud je součástí hotelu).

Firma chce, abyste byli co nejúspěšnější. Takovéto školení stojí běžně 3500 - 8000 Kč. Věřte, že znalosti, které zde získáte, využijete i v běžném životě!

Přeji Vám mnoho úspěchů při uskutečňování vašich cílů!

F. M.