Nabídka e-mailem
 
     
 

Jedna z forem nabídky služeb v oblasti vzdělávání. Jestliže po zavolání do firmy byla operátorka call centra „odbyta“ tím, že má poslat nabídku e-mailem, měla za úkol zjistit, komu jmenovitě má poslat tento (nebo některý jiný) informativní e-mail. Pak se postupovalo standardním způsobem a vystopovala se kompetentní osoba, která ho mnohdy stejně asi nedočetla...

 
     
 

PENÍZE
VÁM DO FIRMY NOSÍ TI, KTEŘÍ JEDNAJÍ S VAŠIMI KLIENTY!

Způsob, jak udržet a zvýšit obrat Vašich obchodníků, je dát jim do rukou profesionální postupy
zaměřené na obor Vaší činnosti, tj. kompletní a zcela konkrétní návod, jak v něm skvěle
a ještě více obchodovat.

 
     
 

Vážený pane ...,

na základě telefonátu s pí. ..., Vám zasílám stručné představení naší společnosti.

Jsme česká dynamická společnost s vysokými cíli, působící v oblasti vzdělávání a tréninku vedoucích pracovníků a personálu se zaměřením na specifika českého trhu. Orientujeme se pouze na praxi, proto
pro základní zjištění, zda vůbec mezi námi může dojít k nějaké spolupráci, navrhuji pro začátek uskutečnit
jen krátkou nezávaznou schůzku. Abychom Vás zbytečně nepřipravili o velmi drahocenný čas, přijede náš konzultant přímo k Vám.

Společně s naším konzultantem projednáte nejen záležitosti týkající se obchodní úspěšnosti v současném konkurenčním prostředí, ale také problematiku úspěšného a efektivního vedení lidí a upevňování stability firmy na trhu. Podle Vašeho zájmu se dozvíte možnosti řešení již zmíněných i ostatních témat. Ještě před samotnou schůzkou Vám doporučuji navštívit náš web www.loganland.cz, na kterém se o nás předběžně dozvíte více.

Je nám jasné, že každá firma je jiná, každý člověk slyší na něco jiného, všichni máme svá specifika a proto
i každý vyžaduje jiný přístup, než je „obvyklý“ způsob spolupráce. Vycházíme také z toho, že pod pojmem vzdělávání si stejně každý v prvním okamžiku představí něco jiného. Tyto představy jsou různé, mnohdy
až hrůzné; od nudného školení na bezpečnost práce, přes suché přednášky ve škole, až po všeobecné teoretizování rádoby odborníků nepolíbených praxí. Jak se lidově říkává – kdo to umí, ten to dělá, kdo to neumí, ten to učí a kdo neumí ani učit, ten to alespoň řídí. Jaké představy a vzpomínky ve Vás vyvolal pojem školení?

Jaké máte zkušenosti z různých školení, kdy je to v praxi stejně o něčem jiném a za měsíc si přesně nevzpomenete ani na to, co Vás na školení opravdu zaujalo? Je logické, že každé školení má přínos, jen některé menší a jiné zase větší. Některé trvá pár hodin, další je na několik dní, dokonce jsou i na několik měsíců či let. Některé stojí pár set korun, ale jsou i za pár set tisíc. Je však pro Vás důležitý poměr skutečný praktický přínos/vynaložené prostředky? Pokud ano, máme Vám co předat!

Zkuste se, prosím, nyní sám zamyslet nad tím, jak může podřízený odvádět veškerou svoji práci na 120%, když ho jeho šéf nedokáže „vyhecovat“ a někdy ani donutit k tomu, aby udělal alespoň polovinu své náplně práce na 100%? Je pak takový zaměstnanec zdrojem zisků firmy, nebo zdrojem nákladů? Kolik času má takový šéf, který místo aby zdlouhavě někomu z podřízených vysvětlil jak danou práci udělat, radši jde
a udělá ji sám, protože ji potřebuje mít včas a kvalitně? Kdy pak má přemýšlet o budoucnosti, o strategii,
o dlouhodobých cílech a podobně? Ale to je jen na okraj pro ilustraci, čeho také se může schůzka týkat.

A co Vás to bude stát? Některé naše služby jsou plně dotované, můžete je tudíž využít zdarma, a to bez předchozích i budoucích závazků. Ostatní služby již placené jsou, a to dle rozsahu dohodnuté spolupráce.
Buď se na schůzce s naším konzultantem na něčem dohodnete, nebo ne. Nic horšího se stát nemůže. Jde jen o to, zda a kdy se sejdete. Předpokládám totiž, že právě Vy jste tím člověkem, který rozhoduje za společnost o tom, s kým naváže spolupráci a s kým ne. Nemáte-li tyto kompetence, budu velmi ráda, když mi dáte vědět, na koho se v této věci mohu obrátit.

Je také možné a pravděpodobné, že již využíváte služeb některých našich kolegů z branže. Je to naprosto v pořádku a jsem ráda, že na sobě pracujete. Právě proto se s Vámi chceme sejít, ať můžete pro porovnání zcela zdarma využít některou z našich dotovaných služeb.

Na závěr mi dovolte, abych Vám poděkovala za čas strávený čtením tohoto e-mailu. Je to Vaše první investice do naší spolupráce a já věřím, že Vám ji schůzka s naším konzultantem výrazně zhodnotí. Budu velmi potěšena, když Vás náš ojedinělý způsob výuky a tréninku zaujme stejně, jako tisíce našich klientů.

V následujících dnech Vám budu volat ohledně termínu schůzky s naším konzultantem. Pokud si do té doby budete přát ještě další informace, jsem Vám plně k dispozici na níže uvedených číslech a e-mailu, jejichž prostřednictvím se můžeme domluvit na dalším postupu.

Jsme si jisti, že v případě navázání vzájemné spolupráce dosáhneme společného cíle – plně uspokojit každého Vašeho zákazníka co nejkvalitněji – a splníme tak Vaše očekávání z našeho přínosu pro Vás i Vaši společnost.

Těším se na případnou spolupráci a jsem s pozdravem

...
Asistentka prodeje