Jak zvládat práci?
|
||
4 kroky, jak má šéf zpracovat administrativu, operativu, práci i další věci. Pojmem „vstupní koš“ se rozumí centrální místo daného pracovníka, kde se soustředí jeho úkoly, povinnosti, práce, toky informací, pošta a podobně. Z tohoto místa se pak jednotlivé položky postupně odebírají a zpracovávají. Tento postup lze v podstatě napasovat na všechno... |
||
1. VYŘIĎTE TO OKAMŽITĚ Práci zdvojujete tak, že: vezmete do ruky zprávu, přeletíte očima a odložíte ji na stranu s tím, že ji později vyřídíte, někdy později ji opět vezmete do ruky, ještě jednou si ji přečtete a následovně vyřídíte. Tak jste samozřejmě vykonali dvojitou práci….. 2. DELEGUJTE TO K tomu často patří i skutečnost, že práci pošlete zpátky osobě, jejíž úlohou je, aby ji vyřídila. 3. NAPLÁNUJTE TO - odložte to, jako by to bylo „v běhu“ Na každou věc připněte lístek, na kterém bude přesně poznačeno, co se musí nejdříve vykonat. POZNÁMKA: Jestli to nevíte, tak jste si dostatečně nepromysleli, co je nejbližší věc (další krok), která (ý) se musí udělat. „V BĚHU“ má obsahovat věci, které jste si už prohlédli, ale nemohou být momentálně vykonané. 4. ZAHOĎTE TO Vyžaduje si to značnou rozhodnost, jestliže chcete být sto probrat nějakou oblast a zjistit:
„Největší těžkosti má člověk s tím, aby rozpoznal významné od bezvýznamného“. POMOCÍ ČTYŘ DANÝCH KROKŮ ZPRACUJTE JEDNOTLIVÉ VĚCI Z VAŠEHO VSTUPNÍHO KOŠE, DOKUD SE ÚPLNĚ NEVYPRÁZDNÍ |
||