Řeč operátorky call centra
 
     
 

Komunikace operátorky call centra s klientem plus další rady a doporučení. Sloužilo pro domluvení schůzky obchodnímu zástupci. Jedna z mnoha verzí, nicméně údajně v dané společnosti to nejlepší, co tam kdy měli...

 
     
  Řeč obchodních asistentek
  1. Dobrý den! U telefonu …(jméno a příjmení)…., BS...
  2. Dovolal/a jsem se do firmy….?
  3. Potřebuji mluvit s panem ředitelem, nebo majitelem společnosti. (chtít kompetentní osobu – rozhoduje o spolupráci)
 
     
  Jak zvládnout sekretářku?

Co potřebujete? Co mu chcete?
  • Chci mu nabídnout kšeft.
    Od toho je tady obchodní ředitel.
  • Já chci mluvit s majitelem/ředitelem. Buďto mě přepojíte anebo o ten kšeft přijdete. Nechám to na vás.
  •  
         
     

    Ředitel nebo majitel

    1. Dobrý den! U telefonu …(jméno a příjmení)…., BS...
    2. Mluvím s ředitelem (majitelem) společnosti, panem…. (používat titul)?
    3. Pane (oslovit jménem), dostal/a jsem na Vás kontakt od pana (jméno OZ), abych s Vámi domluvil/a osobní setkání.
    4. O co jde? My jsme firma, která umí cíleně zvyšovat prosperitu na trhu zefektivněním odbytu a zvýšením zájmu po Vašich výrobcích/službách! Umíme dovést i vaše podřízené k vyšším výkonům a tak úspěšně dosáhnout cílů vaší společnosti!!!
    5. Zní to pro Vás zajímavě?
    6. Hodí se Vám to setkání tehdy nebo tehdy?
     
         
     

    Jak zvládnout námitky

    A o čem budeme jednat? Čeho se to konkrétně bude týkat?
    V podstatě se jedná o sytém vzájemné spolupráce při kterém Vám pomůžeme:

      • získat nové zákazníky
      • vybudovat vyšší prestiž na trhu
      • ušetříme Vám  čas a peníze“

               Tak kdy se Vám to hodí?

    A jak to děláte?

    • Právě toto Vám chce ukázat pan (jméno OZ).  Hodí se Vám to tehdy nebo tehdy?

    Co za to? Kolik to stojí?

    • Když s panem (jméno OZ) zjistíte, že Vám můžeme pomoci sehnat nové zákazníky, tak se domluvíte přímo s nim. Tak kdy se Vám to hodí?

    Nemám čas, pošlete mi nabídku emailem

    • Máme konkrétní poptávky po Vašich výrobcích a službách. Náš princip je takový, že Vám je chceme ukázat a jednat s Vámi osobně.

    Stojí Vám ta konkrétní zakázka za to, aby jste nám věnoval půl hodinky času?

    Tak mi pošlete konkrétní poptávku

    • Ano, přesně to Vám chceme dát, ovšem při osobním jednání

    Nechceme za nic platit

    • Nechcete nám dát peníze? Ano

    A co kdybychom Vám nějaké přinesli?
    Jak to děláte? To přesně Vám ukáže pan…(jméno OZ)
    Nebo pokud vyžaduje konkrétnější odpověď: Umíme podchytit živé poptávky na trhu po Vašich výrobcích/službách …

    Máme plnou kapacitu (spoustu zákazníků, nestíháme zakázky)

    • To Vám tedy gratuluji, ale dovolte mi jednu otázku – Jsou všechny Vaše zakázky lukrativní? (odpověď jakákoli)

    A mám tomu rozumět tak že kdybych pro Vás nějakou hodně lukrativní zakázku měla, že jí odmítnete?
    No to ne
    Výborně, kdy se Vám to hodí? Tehdy nebo tehdy?

    Schůzku si s Vámi sjednávat nebudu, ať mi zavolá sám obchodník a řekne co chce

    • Já jsem ta osoba, která mu organizuje čas – takže hodí se Vám to tehdy nebo tehdy?

    Jsme u konkurence a stačí nám to

    • Dává Vám konkurence zakázky?

    ANO – A chcete další?
    NE – Výborně, kdy se Vám to hodí…

    Známe Vás – nechceme (nic nám to nepřineslo)

    • A co o nás víte?

    A víte, že máme k dispozici konkrétní nabídky a poptávky?

    Takových firem mi volá spousta…

    • Ti co se Vám ozývají – mají živé zakázky, které Vám můžou dát?

    ANO – A chcete další?
    NE – A chcete je?

    Ukažte mi nějaké Vaše reference

    • Není problém, obchodník Vám jistě na schůzce reference našich spokojených zákazníků ukáže.

    Nevěřím že nám můžete pomoci

    • Mohu se zeptat proč máte ten pocit ? (tím zjistíme co konkrétně ho trápí „najdeme konkrétní námitku“ a dál postupujeme dle návodu na řešení námitek)

    Jsme specifická firma

    • Podívejte se, náš produkt je také velmi specifický a právě proto se na Vás obracíme

    Mám zmapovaný trh, znám všechny své zákazníky

    • Na trhu neexistuje nikdo další, kdo by se mohl stát Vaším zákazníkem?

    Ne – rozloučit se, schůzka není pro OR zajímavá
    Ano – A přesné takové firmy umíme nasměrovat na Vás