Řeč operátorky call centra
|
||
Komunikace operátorky call centra s klientem plus další rady a doporučení. Sloužilo pro domluvení schůzky obchodnímu zástupci. Jedna z mnoha verzí, nicméně údajně v dané společnosti to nejlepší, co tam kdy měli... |
||
Řeč obchodních asistentek
|
||
Jak zvládnout sekretářku? Co potřebujete? Co mu chcete? Od toho je tady obchodní ředitel. |
||
Ředitel nebo majitel
|
||
Jak zvládnout námitky A o čem budeme jednat? Čeho se to konkrétně bude týkat?
Tak kdy se Vám to hodí? A jak to děláte?
Co za to? Kolik to stojí?
Nemám čas, pošlete mi nabídku emailem
Stojí Vám ta konkrétní zakázka za to, aby jste nám věnoval půl hodinky času? Tak mi pošlete konkrétní poptávku
Nechceme za nic platit
A co kdybychom Vám nějaké přinesli? Máme plnou kapacitu (spoustu zákazníků, nestíháme zakázky)
A mám tomu rozumět tak že kdybych pro Vás nějakou hodně lukrativní zakázku měla, že jí odmítnete? Schůzku si s Vámi sjednávat nebudu, ať mi zavolá sám obchodník a řekne co chce
Jsme u konkurence a stačí nám to
ANO – A chcete další? Známe Vás – nechceme (nic nám to nepřineslo)
A víte, že máme k dispozici konkrétní nabídky a poptávky? Takových firem mi volá spousta…
ANO – A chcete další? Ukažte mi nějaké Vaše reference
Nevěřím že nám můžete pomoci
Jsme specifická firma
Mám zmapovaný trh, znám všechny své zákazníky
Ne – rozloučit se, schůzka není pro OR zajímavá |
||