Téma: Zadne sklo
Ahoj Loganaci,
chcem sa s Vami podelit o neprijemnu udalost:
V stredu, 25. februara 2009, rano o cca 6.55 hod som pri vonkajsej teplote cca -5°C odhrnul sneh a nasledne oskriabal lad z celneho aj zadneho skla, zapol vyhrievanie a s dobrym pocitom som sa motorizovane vydal do prace. O 7.04 hod pocujem pomerne intenzívne "PUK", pozriem do späťáku - a čo vidím?!!? Že nevidím!!! Zadné sklo prasknuté!!!
Samozrejme, okamžite som siel do autorizovaneho servisu Renault, vypocul som si pripomienky typu - moja chyba, sklo nebolo dokladne oskriabané, zostali na nom kusky ladu, na tych miestach sa sklo nezahrievalo, tam kde lad nebol sa zahrievalo - vznikol teplotny rozdiel a ten sposobil prasknutie skla. Samozrejme, mozem si narokovat zarucnu opravu (plati do juna 2009), vyjadrenie z Francuzska by trvalo minimalne tri tyzdne (v skutocnosti urcite dlhsie). Kedze tolko cakat nemozem, tak som sa vy... na zaruku a rozhodol som sa zacvakat vymenu skla. Cena noveho skla 7500 Sk, lepidlo 1 300 Sk, praca minimalne 1350 Sk.- podla pracovnikov v servise. Tak som zavolal do firmy, ktora sa vylucne zaobera autosklami, a cena skla: 4250 Sk, cena prace + lepidlo 1 500 Sk.
Nerozumiem, ako mohlo sklo prasknut?!? Tvrdene sklo s nizkym koeficientom teplotnej roztaznosti ma odolnost voci teplotnemu razu minimalne 200°C, rozumej, ze nepraskne, ak pri minusových teplotách nan nalejes vriacu vodu!!!
Mimochodom, pocul som, ze na viacerých "francuzskych" autach pri zahrievani zadne sklo prasklo, nedavno jeden Citroen...
Naposledy upravil: elderane13 (2009-03-30 11:13:06)